Klanttevredenheid en retentie van nieuwe klanten optimaliseren
DSV wilde graag haar klanttevredenheid en de retentie van nieuwe klanten optimaliseren. Onze student consultants hebben dit bereikt door met input van de organisatie een procesflow/RACI/salestool te ontwikkelen. Hierbij focust de procesflow op het proces, de RACI op de verantwoordelijkheden binnen het proces en de SalesTool op het te belopen proces/implementatietijd. Belangrijk bij het ontwerpen van dit nieuwe proces was nauw contact met de organisatie en het vertalen van de input (interviews) naar een werkbaar nieuw proces. Uiteindelijk is een workshop georganiseerd ter introductie van het nieuwe proces aan de leiderschapsteams.
-
Frisse blik
Student Consultant biedt vernieuwende inzichten door middel van een fris perspectief.
-
Up-to-date academische kennis
Doordat onze student consultants universitaire studenten zijn beschikken zij over up-to-date academische kennis.
-
Zelfstandigheid & Kwaliteit
Student Consultant biedt zelfstandigheid en kwaliteit door trainingen en coaching van ervaren consultants.
Gratis én binnen 5 dagen voorstel op maat.
Onze student consultants zijn erop gebrand om uitdagingen aan te pakken, inclusief die van jouw organisatie. Vertel ons waar je tegenaan loopt, en je ontvangt binnen vijf werkdagen gegarandeerd een voorstel op maat met een aanpak gebaseerd op de nieuwste academische inzichten.
Dit wil ik