DSV

 

Klanttevredenheid en retentie van nieuwe klanten optimaliseren

DSV wilde graag haar klanttevredenheid en de retentie van nieuwe klanten optimaliseren. Onze student consultants hebben dit bereikt door met input van de organisatie een procesflow/RACI/salestool te ontwikkelen. Hierbij focust de procesflow op het proces, de RACI op de verantwoordelijkheden binnen het proces en de SalesTool op het te belopen proces/implementatietijd. Belangrijk bij het ontwerpen van dit nieuwe proces was nauw contact met de organisatie en het vertalen van de input (interviews) naar een werkbaar nieuw proces. Uiteindelijk is een workshop georganiseerd ter introductie van het nieuwe proces aan de leiderschapsteams.

 

 

 

Logo DSV
  • Icoon met drie personen en een idee

    Frisse blik

    Student Consultant biedt vernieuwende inzichten door middel van een fris perspectief.

  • Icoon Ai

    Up-to-date academische kennis

    Doordat onze student consultants universitaire studenten zijn beschikken zij over up-to-date academische kennis.

  • Icoon cijfers presenteren

    Zelfstandigheid & Kwaliteit

    Student Consultant biedt zelfstandigheid en kwaliteit door trainingen en coaching van ervaren consultants.

Student Consultant Mathijs Krol

Daag ons uit

Heb jij een uitdagend vraagstuk of project waar je het scherpe en vernieuwende perspectief van onze student consultants op los wilt laten? Of heb jij behoefte aan energieke student consultants om jouw projecten extra capaciteit te geven? Neem contact met ons op en dan kijken we samen hoe we jouw vraagstuk kunnen beantwoorden!

Uitdagen
Inschrijven nieuwsbrief