Inrichting en optimalisatie kennisbank
NTI, een gerenommeerde Nederlandse onderwijsinstelling voor volwassenen, stond voor de uitdaging om de afdeling klantcontact efficiënter in te richten. Onze student consultants werkten samen met de IT-afdeling om een centrale kennisbank, Polly, in te richten en optimaliseren. De informatie werd overzichtelijk gecategoriseerd in artikelen en aangevuld met eenvoudig aanpasbare templates. Dit verbeterde de snelheid en consistentie van de medewerkers bij het beantwoorden van vragen. Het resultaat was een aanzienlijke vermindering van responstijden en een verbeterde operationele efficiëntie van de klantenservice bij NTI.
-
Frisse blik
Student Consultant biedt vernieuwende inzichten door middel van een fris perspectief.
-
Up-to-date academische kennis
Doordat onze student consultants universitaire studenten zijn beschikken zij over up-to-date academische kennis.
-
Zelfstandigheid & Kwaliteit
Student Consultant biedt zelfstandigheid en kwaliteit door trainingen en coaching van ervaren consultants.
Gratis én binnen 5 dagen voorstel op maat.
Onze student consultants zijn erop gebrand om uitdagingen aan te pakken, inclusief die van jouw organisatie. Vertel ons waar je tegenaan loopt, en je ontvangt binnen vijf werkdagen gegarandeerd een voorstel op maat met een aanpak gebaseerd op de nieuwste academische inzichten.
Dit wil ik