Nijsen

B2C veevoer marktonderzoek

Nijsen wilde onderzoeken of de B2C-markt van veevoer interessant is voor hen om te betreden. Daarvoor heeft Student Consultant een exploratief onderzoek uitgevoerd ter verkenning van deze markt. Dit is gedaan door middel van (I) een Macro-analyse, (II) Meso-analyse en (III) SWOT-analyse. Deze onderzoeken hebben Nijsen veel inzicht gegeven in de positie van concurrenten en de krachten die de markt beïnvloeden. Uiteindelijk is er door onze student consultants onderzocht op welke manier Nijsen het beste de markt kan betreden.

Logo Nijsen Company
  • Icoon met drie personen en een idee

    Frisse blik

    Student Consultant biedt vernieuwende inzichten door middel van een fris perspectief.

  • Icoon Ai

    Up-to-date academische kennis

    Doordat onze student consultants universitaire studenten zijn beschikken zij over up-to-date academische kennis.

  • Icoon cijfers presenteren

    Zelfstandigheid & Kwaliteit

    Student Consultant biedt zelfstandigheid en kwaliteit door trainingen en coaching van ervaren consultants.

Dagje Meekijken Met (12)

Gratis én binnen 5 dagen voorstel op maat.

Onze student consultants zijn erop gebrand om uitdagingen aan te pakken, inclusief die van jouw organisatie. Vertel ons waar je tegenaan loopt, en je ontvangt binnen vijf werkdagen gegarandeerd een voorstel op maat met een aanpak gebaseerd op de nieuwste academische inzichten.

Dit wil ik