B2C veevoer marktonderzoek
Nijsen wilde onderzoeken of de B2C-markt van veevoer interessant is voor hen om te betreden. Daarvoor heeft Student Consultant een exploratief onderzoek uitgevoerd ter verkenning van deze markt. Dit is gedaan door middel van (I) een Macro-analyse, (II) Meso-analyse en (III) SWOT-analyse. Deze onderzoeken hebben Nijsen veel inzicht gegeven in de positie van concurrenten en de krachten die de markt beïnvloeden. Uiteindelijk is er door onze student consultants onderzocht op welke manier Nijsen het beste de markt kan betreden.
-
Frisse blik
Student Consultant biedt vernieuwende inzichten door middel van een fris perspectief.
-
Up-to-date academische kennis
Doordat onze student consultants universitaire studenten zijn beschikken zij over up-to-date academische kennis.
-
Zelfstandigheid & Kwaliteit
Student Consultant biedt zelfstandigheid en kwaliteit door trainingen en coaching van ervaren consultants.
Daag ons uit
Heb jij een uitdagend vraagstuk of project waar je het scherpe en vernieuwende perspectief van onze student consultants op los wilt laten? Of heb jij behoefte aan energieke student consultants om jouw projecten extra capaciteit te geven? Neem contact met ons op en dan kijken we samen hoe we jouw vraagstuk kunnen beantwoorden!
Uitdagen